OK
Honlapunk süti (cookie) fájlokat használ. Ezeket a fájlokat az Ön gépén tárolja a rendszer. A cookie-k személyek azonosítására nem alkalmasak, szolgáltatásaink biztosításához szükségesek. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvassa el adatvédelmi szabályzatunkat.

Tanúsított szervezet és folyamatok

Az ISO minőségirányítási rendszerek elsődleges célja, hogy segítse a vállalkozásokat az egységesen magas minőségű szolgáltatások nyújtásában. Az egységes elvárási rendszer megköveteli az egységes és folyamatos színvonalat is. Emellett az ISO szabvány szerinti rendszerek hozzájárulnak a cégek gördülékenyebb és nyomon követhetőbb belső működéséhez is. Alkalmazásával és követelményeinek teljesítésével nő egy vállalkozás működési hatékonysága. Sok területen egy megbízó, a Magyar Állam vagy az Európai Unió feltételként szabja meg a tanúsított minőségirányítási rendszer meglétét. Több állami és EU-s projektre csak akkor lehet pályázni, ha a pályázó cégnek van minőségirányítási rendszere.

A tanúsítványunk rangot ad a cégnek, s egyúttal szavatolja a többi piaci szereplő számára, hogy a vállalkozásunk vevőink mindenkori érdekeit, megelégedettségét tartja szem előtt és nemzetközileg is elismert minőségirányítási alapelveket követ, melyben a szervezet vezetősége elkötelezett és felelősséget vállal. Biztosítja, hogy a szervezeti folyamatok és működés leszabályozott és jól dokumentált. A termékek és szolgáltatás minősége minden esetben eléri a kívánt követelményeket. A Compass esetében ez vonatkozik a szoftverfejlesztések, szoftverfrissítések, a szolgáltatások, képzések és a belső adminisztrációs működés folyamatának minőségére is.