OK
Honlapunk süti (cookie) fájlokat használ. Ezeket a fájlokat az Ön gépén tárolja a rendszer. A cookie-k személyek azonosítására nem alkalmasak, szolgáltatásaink biztosításához szükségesek. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvassa el adatvédelmi szabályzatunkat.

online és offline roadMOVER© megoldáscsomag

Friss hírek    Összes hír

online roadMOVER
online roadMOVER
 2021.11.22. 10:34

Az online vagy offline roadMOVER© megoldáscsomagolyan egyedülálló megoldás a magyar és nemzetközi piacon egyaránt, amely teljes körűen felöleli és kezeli a személy-, és árufuvarozással foglalkozó cégek tachográf-kiértékelési, elemzési és kapcsolódó munkaügyi törvényi kötelezettségeit. Cégünk mindezt úgy valósítja meg, hogy nem csak a termékeket és szolgáltatásokat fejleszti időről-időre, hanem folyamatosan részt vesz az iparág életében és változásaiban, illetve kapcsolatot tart a tömörítő szervekkel és hatóságokkal egyaránt. Megoldáscsomagjainkat és pénzügyi konstrukcióinkat úgy alakítottuk ki, hogy az egyaránt megfeleljen mind a családi vállalkozásoknak, mind pedig a kis- közép- nagy- vagy multinacionális vállalatoknak, mégpedig szakmai, funkcionális és megtérülési szempontból is.

Az online vagy offline roadMOVER© rendszer és megoldáscsomag modulos felépítésű, hogy egy adott cég folyamataihoz, elvárásaihoz és működéséhez a legjobban tudjon igazodni és csak azt használja és azért fizessen az ügyfél, amire valóban szüksége van.

Természetesen a legjobb az, ha a tachográfos területet egy kézben tartjuk és kezeljük. Sokszor tapasztaljuk, hogy például egy ellenőrzésre való felkészítést követően, a cég látja mennyi időt és költséget takaríthat meg a komplett megoldásunkkal és ekkor már a kedvező és tényszerű tapasztalatai alapján választ teljes mértékben bennünket. Akár a teljes tachográfos terület kezelésére, akár bármelyik részterületre vagy funkcióra kérik segítségünket, mindig maximálisan az ügyfél érdekeit szem előtt tartva végezzük munkánkat.

Az online és a korábbi offline rendszer megalkotásakor is az volt a célunk, hogy a termék - amellett, hogy helyesen és teljes körűen kezeli a tachográfos és munkaügyi területet - rövid távon eredményeket, sőt megtérülést és komoly megtakarításokat eredményezzen.

Ügyfeleinknél az együttműködések alkalmával látjuk, ahogy a megoldáscsomagunk bevezetését követően a folyamatok egyszerűsödnek, a kiértékelés és jegyzőkönyvezés rutinná válik, a gépjárművezetők figyelmetlenségből vagy meg nem értésből eredő hibái lecsökkennek vagy megszűnnek. A munkaszerződések áttekinthetőek és egyértelműek lesznek, a jelenléti ívek teljesen lefedik az utazó munkavállaló tevékenységeit, a pótlékolások helyesek, és a hatósági ellenőrzések után a bírságok száma nagyban lecsökken vagy meg is szűnik. Sokszor hitetlenkednek az ügyfelek az első találkozás alkalmával, hogy lehetséges-e úgy rendbe tenni ezt a területet, hogy az munkáltatónak és munkavállalónak egyaránt kedvező kimenetelű legyen, a törvények betartásával és a versenyképesség megtartásával. Azt sosem állítjuk, hogy ez egy diadalmenet, de a kb. 1.500 partnerünk és több mint 20 év gyakorlat tapasztalata bizonyítja, hogy egyes dolgok azonnal jobban mennek, míg más területek közép és hosszabb távon élvezik a sikeres alkalmazás eredményeit, ami időben, pénzben és nagyobb nyugalomban testesül meg.